onsdag 20 april 2011

Heej!

Hej alla!
jag är intresserad av ovanliga djur t.e.x silkesapa tror jag det heter men det är i allé fall världens minsta apa den är rätt söt faktiskt jag skriver bara om de djur som är ovanliga och söta och ibland lite roliga. jag själv har ingen silkesapa eller nått sånt ovanligt djur men många djur det har jag. jag har:en hamster, en katt ja jag fattar inte hur dom kan leva i hopp?? men sen har jag också tre hästar två hundar, ja det var mina djur. den ena hunden är en valp men glöm det vanliga djuren nu och kom till det riktigt ovanliga ------------------------>
eller hur är dem söta sjunger den eller nått som den gapar den kanske jäspar vem vet, eller så ser den bara ut så väldigt långa fingrar eller vad det heter på dem. Men dem är bara så söta, roliga ja och.... Kommentera gärna. och skriv vad ni vill veta lite fakta om och så kanske jag kan ta med det i min blogg men kom i håg att det är ovanliga djur jag vill skriva om så kom inte med katt, hund, marsvin och dem vanliga djuren för dem kommer jag inte ta med! men nästa ovanliga djur blir nog kameleont dem är fina eller vad tycker ni??

2 kommentarer: